Translate

poniedziałek, 15 października 2012

 
Poduchowo
 
Po dłuższej przerwie moja maszyna znów poszła w ruch! Tym razem znów poduchy… bardzo lubię je szyć i wymyślać nowe wzory, ale w związku z tym, że mój Miły jest przerażony coraz większą ich ilością w naszym domu, tym razem poduszki miały cel prezentowy. Okazało się, że wzory i kolory były trafione i ich dwie nowe właścicielki ucieszyły się z prezentu. Cieszę się, że nadchodzą Święta bo będzie więcej takich okazji do tworzenia prezentowych „hend mejdów”.
 
Przy okazji zapraszam Was na stronę bloga, z którego pochodzą wszystkie grafiki, których używam. Właścicielka bloga umożliwia publikowanie rzeczy, które zawierają jej grafiki. Skorzystałam zatem z okazji i umieściłam tam jedną ze swoich poduszek.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
**********************************************************

13 komentarzy:

  1. najpiękniejsza poduszka jaką w życiu widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też takie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poduchy są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. poduchy są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Katiuszka, poduszki piękne :) super wykonane! dwie właścicielki są zachwycone i zbierają mnóstwo komplementów pod adresem Twoich poduch :) cudowny prezent! Dziękujemy :) ps. jutro pieczemy pizzę Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) bardzo się cieszę :) smacznego kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Trafiłam tu bardzo okrężną drogą, przez blog Graphics Fairy i... niezmiernie się cieszę, bo bardzo tu u Ciebie ładnie i przytulnie :) Cudne poduchy tworzysz.
    Zapraszam z rewizytą i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo, jest mi miło czytać takie przyjazne komentarze. na pewno wstąpię z rewizytą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HI there I love your cushions for starters. I'm a bit of a cushion nut so love finding new ideas for how to make and decorate them.
    It's so exciting and wonderful to me to be able to see something somebody in Poland has done. The internet is incredible.
    I'll be subscribing to your blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot! I'm very glad to read such a nice words :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna jest ta z niebieska tasiemką! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję i cieszę się, że tak się podoba :)

    OdpowiedzUsuń