Translate

niedziela, 16 września 2012

W ostatnim czasie udało mi się zgromadzić większą ilość materiałów, które mam zamiar wykorzystywać do szycia poduszek i innych różności. Najbardziej cieszy mnie ten największy, kwiatowy kawałek, który dostałam w prezencie i z którego zamierzam uszyć pościel. Dzisiaj ze względu na mniejszą ilość czasu postanowiłam uszyć poduszkę łącząc kilka różnych kawałków materiałów. Dodatkowo nadrukowałam na niej francuski napis.

Wszystkie grafiki, które dotychczas wykorzystywałam do moich prac pochodzą z jednego z moich ulubionych blogów:
 

 
 
 







*****************************************************************

12 komentarzy:

  1. kasiulek podusie są ciekawe i bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawda sama zrobiłaś te napisy? wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. www.pomyslodawcy.pl

    nawet ciekawe miejsce w sieci

    Pozdrawiam
    tom pie

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your pillow and the graphic you chose fits perfectly. I've used that same graphic on furniture pieces. Lovely! Hopped over from The Graphics Fairy. Blessings ~ Judy

    OdpowiedzUsuń
  5. J'aime beaucoup les différents tissus et le transfert d'image de Graphics Fairy.
    Bravo !
    Evelyne

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na poduchy jest świetny!!! Bardzo podoba mi się łączkowy materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę i dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Ja też wpadłam w poduchomanię, więc chętnie popodglądam i pozazdroszczę uroczych wzorów tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję i zapraszam do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń