Translate

niedziela, 7 października 2012


*********************************************************************

Jakiś czas temu, w jednej z moich ulubionych gazet o dekoracji wnętrz natknęłam się na artykuł o ozdabianiu wianków, do którego był dołączony dokładny opis, w jaki sposób udekorować surowy, wiklinowy wianek. Jak dla mnie był on trochę zbyt skomplikowany, ponieważ żeby zrobić dokładnie tak samo, trzeba by było wyposażyć się w specjalny pistolet z klejem na gorąco. W ten sposób dekoracja była przytwierdzana do wianka na stałe, co też nie do końca mi pasowało, ponieważ wolałabym mieć możliwość jego dekorowania w zależności od pór roku i okazji. Ale sam pomysł na dekorację bardzo mi się spodobał i w końcu udało mi się skompletować potrzebne materiały, oto one:
 
 
 
 
 
Z tym, że mój pomysł na zrobienie dekoracji jest dużo prostszy. Wystarczy pozawijać gałązki sztucznych kwiatów wokół wilkiny, tak żeby zbyt łatwo nie odpadały. Przy tym kwiaty muszą być umocowane dosyć gęsto żeby nie było widać wystających gałązek.
 
Nie jest to co prawda zbyt trwałe rozwiązanie, ale tak przymocowaną dekorację można często wymieniać :)



 
 
**********************************************************************
 
 
 

5 komentarzy:

  1. ale fajne. kilka kwiatków i taki fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. kasiulka wianek śliczny i pasuje do Twojego wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  3. tez robię wianki...ale roślinki przytwierdzam na stałe klejem,przez co mam już ich dość dużo na rózne okazje...Twój pomysł jest naprawde fajny

    OdpowiedzUsuń