Translate

sobota, 14 lipca 2012


Letnie kombinacje

W związku z tym, że nie lubię zimy, staram się wiosną chować wszystko, co może mi ją przypominać. Zimowe swetry, kurtki, czapki i szaliki lądują wtedy w najciemniejszy kąt szafy. Jednak są przedmioty, których nie da się tak po prostu schować. Jest to na przykład kaloryfer i o ile jego widok zimą bardzo lubię bo kojarzy mi się z ciepłem, o tyle latem jakoś nie za bardzo. Można co prawda zrobić przemeblowanie i  zastawić kaloryfer fotelem, czy jakimś innym sprzętem, ale ostatnio wymyśliłam prostszy sposób.

Otóż uszyłam ozdobny pokrowiec na kaloryfer, który bardzo łatwo można zdjąć, np. do prania, ponieważ przywiązuje się go wstążkami.    






















************************************************************

7 komentarzy:

  1. KASIU
    świetny pomysł.Pięknie to zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, bardzo cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak "łatwo" można zakryć paskudną blachę kaloryfera! robię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is wonderful! Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. How creative you are!!! It looks so nice, well done! New follower, came over from The Graphics Fairy. Would love to have you stop by for a visit. Blessings ~ Judy

    OdpowiedzUsuń