Translate

środa, 4 lipca 2012

Znów poduchy


Uwielbiam lato! to chyba moja ulubiona pora roku… Pewnie z jednej strony dlatego, że jestem z natury ciepłolubna, a z drugiej dlatego, że lato jest takie pełne ciepła, światła i radości. To nastraja mnie bardzo pozytywnie i dodaje energii. Dzień jest o wiele dłuższy i dzięki temu można po przyjściu z pracy jeszcze coś „wyczarować”. Tym razem znów jest to poducha, a nawet dwie! I jestem z siebie dumna, ponieważ wreszcie doczekałam się na zamówiony papier transferowy i pierwszy raz ozdobiłam moje poduchy przy jego użyciu. Efekt przedstawiam poniżej.

Dodam jeszcze tylko, że udało mi się znaleźć informacje o innym sposobie – dużo prostszym i tańszym  - przenoszenia nadruków, ale o tym innym razem, jak tylko uda mi się wypróbować tę metodę.    


 

 





*******************************************************************************


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz