Translate

poniedziałek, 29 października 2012


Moje zamiłowanie do szycia poduszek nie mija. Tym razem postanowiłam uszyć poduchę dla bliskiej osoby, która spodziewa się maleństwa. Poszukiwanie inspiracji zaczęłam od znalezienia odpowiedniej grafiki. Wreszcie trafiłam na ciekawy blog i znalazłam to, czego szukałam:

http://malowanykokon.blogspot.com/2011/03/stare-zabawki.html

Potem wystarczyły już tylko kawałki materiałów z Ikei, ozdobna taśma i koronka.
A oto efekt:
 
 
 
 


**************************************************************

6 komentarzy:

  1. Słodkie misiaczki! Prezent na pewno bardzo się spodoba :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Katiuszka, jaka słodka misiowa rodzinka :) :) miodzioo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. misiowa rodzinka się sprawdziła i prezent spodobał się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no pewnie że się spodobał:) leży na honorowym miejscu w salonie, a wg ostatniego badania maleństwo może przyjść na świat 15 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super :) to bardzo dobra data ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, dziękuję i chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń